Соціально-психологічна служба

Основні напрямки роботи:

1. Психологічна діагностика (виявлення загальних зон труднощів: діагностика особистісних особливостей, психологічного клімату колективу)

2. Профілактика та корекція (соціально-педагогічні методи підготовки учнів до нових умов навчання, відпрацювання можливих шляхів подолання труднощів)

3. Психологічна просвіта (з педагогічним колективом: психолого-педагогічний консиліум, семінари, консультації; з батьками: консультації, практикуми, виступи на батьківських зборах; з учнями: групові та індивідуальні бесіди, корекційно-розвивальні заняття з елементами тренінгу)

Організовано: психолого-педагогічні дослідження з проблеми профілактики шкідливих звичок, наркоманії і СНІДу серед школярів; діагностичний мінімум з майбутніми першокласниками (вивчення готовності до шкільного навчання); заняття корекційно-розвивальної групи учнів 1-х класів; проведення діагностичного дослідження у 9-х класах: вивчення професійних нахилів та інтересів, тип майбутнього професійного середовища, рівень особистісної готовності до профільного навчання, рівень розвитку інтелектуальної сфери та здібностей; соціологічне дослідження з вивчення впливу освітнього процесу на формування громадських якостей особистості учнів (експертне оцінювання) та аналіз впливу змісту програмного матеріалу на цей процес в рамках IV етапу експерименту; виступи перед педагогічними працівниками за результатами соціологічних досліджень з проблеми формування громадських рис особистості учнів в рамках експерименту; проведення консультацій зі шкільним лікарем та класними керівниками стосовно виділення груп школярів з особливими потребами (захворювання різної етіології, що впливають на процес навчання).

Впроваджено: проективна методика «Моя родина», вивчення стилю сімейного виховання; психологічна просвіта педагогічного колективу: семінари-практикуми для педагогічного колективу; програму: «Інтерактивні технології – шлях до формування творчої особистості учнів»; програму: «Збереження психологічного здоров’я вчителя» – методи психологічного розвантаження вчителів: саморегуляція та аутотренінг. Позитивне мислення і саморегуляція; корекційна програма «Орієнтація учнів на здоровий спосіб життя»

Виконуються групові розвивальні заняття в 9-11-х класах «Формування соціальної компетентності особистості старшокласників»: побудова життєвої перспективи, мої цілі і цінності, повага до прав людини – основа гуманістичних взаємовідносин; психологічне супроводження дітей «групи ризику» та «важких дітей»; групова психокорекційна робота; корекція агресивності; проводяться ділові ігри, тренінгові вправи для педпрацівників (на семінарах-практикумах), для батьків; робота з дезадаптованими учнями (бесіди, вправи з розвитку вміння спілкуватися).

Кiлькiсть переглядiв: 1032

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.